A KÖZLEKEDÉS CSAK MAGYARORSZÁGON
Szállítási árak
A webáruház magyar verziójában csak Magyarországon belüli szállítást rendelhet (más országba történő szállítás a webáruház ezen verziójában nem lehetséges). Előfordulhat, hogy egy adott rendelés esetén nem minden szállítási mód elérhető, pl. ha az áru nagyobb méretű. A kosárban mindig látható, hogy milyen szállítási lehetőségek közül választhat.
A következő szállítási módokat kínáljuk webáruházunkban:
- Magyarországon belüli szállítás - az ár a mennyiségtől és különösen az áru súlyától függ - árucikkeink túlnyomó többsége túlméretes és nehéz a fuvarozó számára, ezért kérjük, számoljon a szokásosnál valamivel magasabb szállítási árral, mint a szokásos fogyasztási cikkek, például mobiltelefonok, kozmetikumok stb. esetében.
- ha az áru INGYENES SZÁLLÍTÁS megjelöléssel van ellátva - az ingyenes szállítás a kosárban lévő összes tételre vonatkozik.
- szállítás Magyarország területén kívülre - ebben a webáruházban nem lehetséges.
Mikor lesz az áru kiszállítása ?
A kevésbé terjedelmes áruk esetében e-mailben értesítjük Önt az áru fuvarozónak történő átadásának napján. Az atipikus szállítást igénylő túlméretes áruk esetében üzemeltetőnk az áru megrendelését követő 24 órán belül (kivéve hétvégén és ünnepnapokon) felveszi Önnel a kapcsolatot. Az áruk a csehországi központi raktárban vannak raktáron. Ha az áru normál átvételi szolgáltatással is elküldhető, akkor az árut azonnal, általában a megrendelést követő következő munkanapon elküldjük.
Az áru sérülten érkezik
Kérjük, hogy a küldemény átvételekor minden oldalról alaposan vizsgálja meg a teljes küldeményt. Ha a csomag csomagolása láthatóan sérült, azonnal jelezze a sofőrnek a csomag sérülését, és a lehető legpontosabban írja le a csomagolás sérülésének mértékét és módját, és ha lehetséges, készítsen fényképet a sérült csomagról !!! FONTOS - ha láthatóan sérült csomagot vesz át, és nem ír feljegyzést a sofőrrel a csomag sérüléséről, a reklamációt nem fogadjuk el.
Az áru nem érkezik meg a meghirdetett időpontban
Ha a megrendelt áru nem érkezik meg a meghirdetett időpontban, kérjük, hogy az áru átadása után az e-mailben megadott nyomon követési linken keresztül közvetlenül lépjen kapcsolatba a fuvarozóval.