Weboldalunkon cookie-kat használunk. Egyesek elengedhetetlenek, míg mások segítenek nekünk a webhely és a felhasználói élmény javításában. Egyetért az összes cookie használatával?

Információk a cookie-król


Kert > Mindent a szállítás módjáról

A KÖZLEKEDÉS CSAK MAGYARORSZÁGON

Szállítási árak

A webáruház magyar verziójában csak Magyarországon belüli szállítást rendelhet (más országba történő szállítás a webáruház ezen verziójában nem lehetséges). Előfordulhat, hogy egy adott rendelés esetén nem minden szállítási mód elérhető, pl. ha az áru nagyobb méretű. A kosárban mindig látható, hogy milyen szállítási lehetőségek közül választhat.

A következő szállítási módokat kínáljuk webáruházunkban:

  1. Magyarországon belüli szállítás - az ár a mennyiségtől és különösen az áru súlyától függ - árucikkeink túlnyomó többsége túlméretes és nehéz a fuvarozó számára, ezért kérjük, számoljon a szokásosnál valamivel magasabb szállítási árral, mint a szokásos fogyasztási cikkek, például mobiltelefonok, kozmetikumok stb. esetében.
  2. ha az áru INGYENES SZÁLLÍTÁS megjelöléssel van ellátva - az ingyenes szállítás a kosárban lévő összes tételre vonatkozik.
  3. szállítás Magyarország területén kívülre - ebben a webáruházban nem lehetséges.

Mikor lesz az áru kiszállítása ?

A kevésbé terjedelmes áruk esetében e-mailben értesítjük Önt az áru fuvarozónak történő átadásának napján. Az atipikus szállítást igénylő túlméretes áruk esetében üzemeltetőnk az áru megrendelését követő 24 órán belül (kivéve hétvégén és ünnepnapokon) felveszi Önnel a kapcsolatot. Az áruk a csehországi központi raktárban vannak raktáron. Ha az áru normál átvételi szolgáltatással is elküldhető, akkor az árut azonnal, általában a megrendelést követő következő munkanapon elküldjük.

Az áru sérülten érkezik

Kérjük, hogy a küldemény átvételekor minden oldalról alaposan vizsgálja meg a teljes küldeményt. Ha a csomag csomagolása láthatóan sérült, azonnal jelezze a sofőrnek a csomag sérülését, és a lehető legpontosabban írja le a csomagolás sérülésének mértékét és módját, és ha lehetséges, készítsen fényképet a sérült csomagról !!! FONTOS - ha láthatóan sérült csomagot vesz át, és nem ír feljegyzést a sofőrrel a csomag sérüléséről, a reklamációt nem fogadjuk el.

Az áru nem érkezik meg a meghirdetett időpontban

Ha a megrendelt áru nem érkezik meg a meghirdetett időpontban, kérjük, hogy az áru átadása után az e-mailben megadott nyomon követési linken keresztül közvetlenül lépjen kapcsolatba a fuvarozóval.

HASZNOS INFORMÁCIÓK