Szállításkor - az áru vagy a csomagolás sérülése
Ha a csomag csomagolása láthatóan sérült, azonnal (!!!) írjon feljegyzést a sofőrrel a csomag sérüléséről, és a lehető legpontosabban írja le a csomagolás sérülésének mértékét és módját (egy általános megjegyzés, hogy a csomag sérült, nem elegendő), és ha lehetséges, készítsen fényképet a sérült csomagról (pl. mobiltelefonnal). Ezután vegye át az árut a sofőrtől, és azonnal lépjen kapcsolatba velünk.
A dobozon kívül - hiányzik a szállítmány egy része vagy egy része
Kérjük, hogy a lehető leghamarabb ellenőrizze a küldeményt a teljesség és sértetlenség szempontjából (a Cseh Köztársaság módosított Polgári Törvénykönyvének 2104. §-a szerint). Ha a küldemény kicsomagolása után úgy találja, hogy az hiányos vagy hiányzik egy alkatrész, kérjük, hogy a lehető leghamarabb (legkésőbb a kézhezvételtől számított 1 hónapon belül) lépjen kapcsolatba cégünkkel. Későbbi reklamációkat nem veszünk figyelembe.
Használatban - hibás áruk
- kérjük, először ellenőrizze, hogy valóban reklamációra okot adó hibáról van-e szó (azaz, ha lehetséges, olvassa el újra a termék összeszerelési útmutatóját, és ellenőrizze, hogy a terméket helyesen szerelték-e be, és hogy helyesen használja-e azt).
- ellenőrizze, hogy a termék garanciális-e, vagy olyan hibát reklamál, amelyre a szerződéses kiterjesztett garancia vonatkozik (vegye figyelembe, hogy a legtöbb termékünkre vonatkozó kiterjesztett garancia csak egyes kiválasztott funkciókra vonatkozik, és nem a termék egészére).
- készítse el a vásárlást igazoló bizonylatot (szállítólevél, nyugta, számla).
- vegye fel velünk a kapcsolatot
Ezt a kapcsolattartót használja a panasz kezelésére:
LANIT PLAST, s.r.o.
Hlavni 809
251 68 Sulice-Hlubočinka
Cseh Köztársaság
Vagy írjon nekünk egy e-mailt (ajánlott):
- hiányos szállítás (egy rész hiányzik) - technik@lanitplast.cz
- gyártási vagy működési hiba - reklamace@lanitplast.cz