Weboldalunkon cookie-kat használunk. Egyesek elengedhetetlenek, míg mások segítenek nekünk a webhely és a felhasználói élmény javításában. Egyetért az összes cookie használatával?

Információk a cookie-król


Kert > Hogyan reklamáljon ?

Szállításkor - az áru vagy a csomagolás sérülése

Ha a csomag csomagolása láthatóan sérült, azonnal (!!!) írjon feljegyzést a sofőrrel a csomag sérüléséről, és a lehető legpontosabban írja le a csomagolás sérülésének mértékét és módját (egy általános megjegyzés, hogy a csomag sérült, nem elegendő), és ha lehetséges, készítsen fényképet a sérült csomagról (pl. mobiltelefonnal). Ezután vegye át az árut a sofőrtől, és azonnal lépjen kapcsolatba velünk.

A dobozon kívül - hiányzik a szállítmány egy része vagy egy része

Kérjük, hogy a lehető leghamarabb ellenőrizze a küldeményt a teljesség és sértetlenség szempontjából (a Cseh Köztársaság módosított Polgári Törvénykönyvének 2104. §-a szerint). Ha a küldemény kicsomagolása után úgy találja, hogy az hiányos vagy hiányzik egy alkatrész, kérjük, hogy a lehető leghamarabb (legkésőbb a kézhezvételtől számított 1 hónapon belül) lépjen kapcsolatba cégünkkel. Későbbi reklamációkat nem veszünk figyelembe.

Használatban - hibás áruk

  • kérjük, először ellenőrizze, hogy valóban reklamációra okot adó hibáról van-e szó (azaz, ha lehetséges, olvassa el újra a termék összeszerelési útmutatóját, és ellenőrizze, hogy a terméket helyesen szerelték-e be, és hogy helyesen használja-e azt).
  • ellenőrizze, hogy a termék garanciális-e, vagy olyan hibát reklamál, amelyre a szerződéses kiterjesztett garancia vonatkozik (vegye figyelembe, hogy a legtöbb termékünkre vonatkozó kiterjesztett garancia csak egyes kiválasztott funkciókra vonatkozik, és nem a termék egészére).
  • készítse el a vásárlást igazoló bizonylatot (szállítólevél, nyugta, számla).
  • vegye fel velünk a kapcsolatot

Ezt a kapcsolattartót használja a panasz kezelésére:

LANIT PLAST, s.r.o.
Hlavni 809
251 68 Sulice-Hlubočinka
Cseh Köztársaság

Vagy írjon nekünk egy e-mailt (ajánlott):

  • hiányos szállítás (egy rész hiányzik) - technik@lanitplast.cz
  • gyártási vagy működési hiba - reklamace@lanitplast.cz
A panaszok kezelésére az alábbi panaszkezelési eljárás vonatkozik - PDF formátumban letölthető innen.

HASZNOS INFORMÁCIÓK